Įspūdžiai iš apsilankymo Sicilijoje

Vieną gražią rugėjo popietę išvykome dar kartą aplankyti Sicilijos. Kadangi ši sala jau kartą lankyta, nuomonė apie matytas vietas susidaryta, didelių netikėtumų nesitikėjome. O be reikalo. Jau pirmojo skrydžio iš Vilniaus į Romos, Fiumcino oro uostą metu nemaloniai nustebino sulūžusios kėdės Wizzair lėktuve, kurios dėl nepatogaus vietos trūkumo kojoms trankėsi į kelius kiekvieno krestelėjimo metu, o ir užtikrintumo skrydžio saugumu tikrai nepridėjo.
Tik nuvykus į Romą, šiek tiek luktelėję turėjome persėsti į Ryanair lėktuvą, į skrydį link Katanijos, tačiau ir šis oro vežėjas nuvylė. Skrydis vėlavo beveik valandą, italai neskubėjo teikti informacijos apie to priežastis, tiksliau – jos išvis nebuvo jokios, o aptarnaujantis personalas neatrodė susirūpinęs esama situacija. Nepaisant to, kad ir trumpam skrydžiui paruoštas lėktuvas buvo naujas, su pakankama erdve kojoms ir šįkart jau sveikomis sėdynėmis.
Gan vėlai pasiekus Katanijos oro uostą, nerimavome dėl transporto į centrą, tačiau iš ten patogiai važiuoja autobusai, tik stoja ne visose stotelėse. Bet vairuotojas dažnai pasiteirauja turistų, kur jiems reikės išlipti ir bent mums draugiškai paaiškino kaip eiti toliau, kad patogiai pasiektume viešbutį, esanti pačioje pagrindinėje Katanijos Duomo aikštėje, kurios centre puikuojasi miesto simbolis – Dramblio fontanas. Jį kitą rytą ir matėme žvelgdami pro viešbučio langą.
Atskiros pastraipos verta atvykimo vakarą „bet kur“ rasta vakarienė. Atvykome vėlai, apie 23 valandą, daiktus palikę viešbutyje tiesiog ieškojome bet kokios veikiančius kavinės ar restorano. Paėmję kelis kvartalus radome jau išleidinėjantį paskutinius klientus ir paklausus ar dar turi naktipiečių patiekimui, virtuvės šefas paminėjo turintis tik kardžuvės ir jokio garnyro prie jos. Bet žinot ką, žuvis buvo nepamirštamai TOBULA! Taip „skaniai“ pasibaigus pirmajai dienai, su nekantrumu laukėme antrąją dieną suplanuotos kelionės į Etna ugnikalnį.